تعرفه پشتیبانی شبکه

مجموعه کلینیک آی تی با هدف ارتقا کیفیت و کاهش هزینه شرکت ها ، مبتکر قرارداد پشتیبانی کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه و سرور به صورت برون سپاری یا پاره وقت و تمام وقت با حداقل تعرفه پشتیبانی شبکه است ، تا جایی که سازمان ها و ارگان ها با کیفیت خدمات بسیار بالا با تعرفه پشتیبانی شبکه مقرون به صرفه طرف قرارداد ما هستند و نیازهایشان کاملا رفع گردیده است.

تعرفه پشتیبانی شبکه و قیمت تمام قرارداد های ما شامل پکیج کامل پشتیبانی (کلیه سیستم و سرورهای یک مجموعه، کلیه مسائل نرم افزاری و اینترنت و امنیت ، سخت افزار و …) می باشد و با توجه به نیازهای شرکت ها متفاوت بوده که پس از حضور ما به صورت رایگان کارشناسی می شود و متعاقبا اعلام می گردد، لازم به ذکر است که نرخ پشتیبانی ما کاملا رقابتی می باشد و قابل استعلام است تا مشتریان با خیالی آسوده تنها به مسائل فنی توجه نمایند.

همچنین شرکت هایی که کار فوری و آنی برای پشتیبانی شبکه و ای تی نیاز دارند می توانند با مراجعه به صفحه پکیج های ریموت از راه دور و یا حضور موردی در محل با انتخاب یکی از گزینه های پشتیبانی از خدمات آنلاین بهره مند گردند.

پشتیبانی شبکه را حتما از شرکت کلینیک آی تی استعلام نمایید و از پکیج های ویژه ما بهره ببرید.

قیمت پشتیبانی شبکه

تعرفه پشتیبانی

محاسبه هزینه پشتیبانی شبکه (ماهیانه) :

اطلاعات مجموعه شما

0
0
0
0
مانند: دوربین مدار بسته ، مرکز تلفن VOIP و …
0
در صورت داشتن مکان دیگر به غیر از دفتر مرکزی ار این گزینه استفاده نمایید.
مجموعتومان

محاسبه هزینه نصب و راه اندازی شبکه و سرور به صورت پروژه ای:

در صورت داشتن پشتیبانی ماهیانه سطح استاندارد به بالا با شرکت ما ، نیاز به پرداخت هزینه های نصب و راه اندازی نمی باشد

موارد مورد نیاز

0
شامل نصب و تنظیمات ILO – تنظیمات Raid Storage – نصب و تنظیمات مجازی سازی VMware ESXI – تنظیمات Switching
0
شامل نصب HyperV و VMware همراه سیستم عامل های Windows Server و Linux با نرم افزار ها و انواع دیتابیس SQL
0
شامل انواع میکروتیک روتر و OS مانند Kerio ، سوییچ های Cisco (Vlan) , pfSense
0
ایجاد ارتباط راه دور بین دفتر مرکزی و شعب ، نمایندگی ها و کارخانه ها
لطفا نحوه بکاپ گیری از سرور ها و اطلاعات را انتخاب نمایید
مجموعتومان

هزینه پشتیبانی شبکه به چه عواملی بستگی دارد؟

اگرچه در نظر گرفتن قیمت به تنهایی یک فاکتور مناسب برای انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه نیست اما باید بگوییم که عوامل بسیار متعددی در محاسبه قیمت خدمات شبکه تاثیر گذار هستند که تعدادی از این عوامل عبارت اند از:

تعداد تجهیزات شبکه

اینکه شما چه تعداد کامپیوتر، سرور سخت افزاری (فیزیکی) و نرم افزاری (ماشین مجازی)، پرینتر، سوئیچ ها و تجهیزات دیگر را به هم شبکه می کنید، تاثیر مستقیم در تعیین هزینه پشتیبانی شبکه دارد.

تعداد دفعات حضور کارشناس پشتیبانی شبکه در سازمان

تعداد دفعاتی که کارشناس به سازمان مراجعه می کند در تعیین قیمت پشتیبانی شبکه دخیل است. زیرا این امر به نوع و تعداد سرویس ها، سخت افزارها و نرم افزارهای موجود در سازمان بستگی دارد. اگر کارفرما تقاضای حضور کارشناس خارج از برنامه را داشته باشد، هزینه پشتیبانی هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

نوع سیستم سخت افزارهای سازمان

اگر سازمان دارای سخت افزارها و کامپیوترهایی با سخت افزار خاص داشته باشد، برای رفع ایرادها و خدمات نگهداری و پشتیبانی متفاوت خواهد بود. بنابراین نوع سخت افزارهای یک سازمان هم در تعیین قیمت خدمات پشتیبانی تاثیرگذار است.

نوع سیستم نرم افزاری سازمان

سیستم های نرم افزاری که در یک سازمان راه اندازی می شود می تواند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشد و در بعضی سازمان ها از پیچیدگی خاصی برخوردار است که نیاز به کارشناسی دقیق تری دارد.. مثلا سرویس دامین کنترلر، بکاپ گیری، سرویس اشتراک گذاری منابع مانند پرینترها و فایل ها ، سرور های اتوماسیون اداری و CRM و … که همگی جزء سیستم های نرم افزاری هستند و می توانند در تعیین هزینه پشتیبانی شبکه تاثیرگذار باشند.

تعرفه پشتیبانی شبکه

آنچه که نیاز است درباره تعرفه پشتیبانی شبکه اطلاع داشته باشید:

شرکت ها و سازمان ها، برای موفقیت در دنیای رقابتی این روزها، نیاز به بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا دارند. اما این تکنولوژی تنها محدود به استفاده از کامپیوترها نیست. بلکه سازمان ها به منظور سهولت کار کارمندان و جلوگیری از اتلاف وقت، نیاز به پایگاه داده دارند و نیاز دارند تا کارمندان خود را از طریق سرورها و شبکه ها به یکدیگر و به پایگاه داده متصل کنند.

تعرفه پشتیبانی شبکه به چند عامل مهم وابسته است، از جمله آن ها مواردی همچون سطح علمی کارشناس ، تجربه اجرایی افراد ، میزان زمانی که صرف انجام امور می شود (که کاملا وابسته به تعداد سرویس های موجود در سازمان شما می باشد) ، بازدیدهای دوره ای سرپرست فنی ، انتقال بکاپ ها به فضای امن و … هستند.

به بیان ساده تر سازمان ها، نیاز به ایجاد شبکه دارند. ایجاد و راه اندازی شبکه هم نیاز به متخصصان این رشته دارد، و چون چنین متخصصینی غالبا در سازمان ها موجود نمی باشند، مدیران سازمان با شرکت های پشتیبانی شبکه قرارداد می بندند که موجب این قرارداد، خدماتی از قبیل نصب و راه اندازی شبکه ، تعمیر و نگهداری و کلیه امور مربوط به شبکه آن سازمان، توسط کارشناسان و متخصصین شرکت پشتیبانی شبکه به بهترین نحو ممکن انجام می شود. انتخاب یک شرکت معتبر برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بسیار مهم است زیرا یک شرکت شناخته شده، قطعا کارشناسان پشتیبانی متخصص و زبده ای هم دارد که متاسفانه بسیاری از مدیران سازمان ها به این امر مهم توجه نمی کنند و غالبا به علت تجربه کم کارشناسان پشتیبانی شبکه ، متحمل هزینه های بالا می شوند.

یک کارشناس پشتیبانی متخصص باید از وقوع مشکل، راه های ایجاد مشکل را بررسی و تمامی آنها را از بین ببرد و درصورتیکه مشکلی غیرقابل پیش بینی به وقوع پیوست به سرعت مشکل را تشخیص داده و در جهت رفع آن تلاش نماید. این شخص باید شبکه کامپیوتری را از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مورد بررسی قرار دهد و از وضعیت فعلی شبکه و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و همین طور سیستم عامل گزارش تهیه نماید و بررسی امنیت شبکه را در اولویت کارهای خود قرار دهد. به طور کلی یک کارشناس پشتیبانی شبکه هم باید در نگهداری شبکه بکوشد و هم تخصص لازم جهت رفع مشکلات شبکه را داشته باشد و علاوه بر همه اینها باید دید آینده نگر هم داشته باشد و نیازهای احتمالی آینده را هم بررسی و شناسایی نماید و با تغییر در زیرساخت ها و تجهیزات مانع از بروز مشکل شود.

اما یافتن یک شرکت پشتیبانی معتبر که چنین کارشناسان متخصص و کاربلدی داشته باشد، چطور امکان پذیر است؟ آیا تعرفه پشتیبانی شبکه در این شرکت ها بسیار بالاست؟

شرکت پشتیبانی شبکه

تعرفه پشتیبانی شبکه و نگهداری سرور در کلینیک ای تی

  • پایین ترین تعرفه پشتیبانی شبکه
  • وجود یک تیم متخصص به جای یک فرد
  • کاهش هزینه های نگهداری سرور و اینترنت و ارتباطات دفاتر
  • کاهش هزینه های نگهداری و تمدید سایت و ایمیل سرور
  • کاهش هزینه های انتقال و پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری ، فروش ، اداری ، کنترل پرسنل و غیره
  • حذف تعرفه پشتیبانی شبکه و سرور چندگانه
  • یکسان سازی قیمت پشتیبانی شبکه و سرور شعب

کلینیک آی تی یک شرکت معتبر و با سابقه ای طولانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه است. کارشناسان کلینیک آی تی بصورت رایگان در سازمان شما حاضر می شوند و پکیج پشتیبانی کلینیک آی تی که شامل سیستم و سرورهای مجموعه، مسائل نرم افزاری و سخت افزاری ، اینترنت ، امنیت و … است، متناسب با نیاز و وضعیت سازمان را مورد بررسی قرار می دهند و تعرفه پشتیبانی شبکه را ابلاغ می کنند. اما هزینه پشتیبانی کلینیک آی تی کاملا رقابتی است و این شرکت با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده و می دهد و همواره مشتریان راضی و خوشنود دارد که تمامی نیازهایشان کاملا رفع شده است. شما هم اگر از قیمت پکیج ها و خدمات پشتیبانی شبکه کلینیک آی تی مطلع شوید، قطعا شگفت زده خواهید شد. کلینیک آی تی برای ارتقا کیفیت و کاهش هزینه شرکت ها قدم های نوینی برداشته و قرارداد پشتیبانی کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه و سرور را بصورت برون سپاری و همچنین بصورت پاره وقت و تمام وقت به انجام می رساند که بدین ترتیب حداقل تعرفه پشتیبانی شبکه را برای کارفرما ایجاد می نماید.

کلینیک آی تی به جای یک فرد، یک تیم را به پشتیبانی از شبکه شما تخصیص می دهد و پایین ترین تعرفه را برای پشتیبانی شبکه شما در نظر می گیرد، همچنین تمامی هزینه های مربوط به اینترنت ، ارتباطات دفاتر ، انتقال و پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری ، فروش ، اداری ، کنترل پرسنل و غیره را کاهش می دهد و علاوه بر اینها هزینه نگهداری سرور و هزینه پشتیبانی نرم افزار را به حداقل می رساند و قیمت پشتیبانی شبکه و سرور شعب را یکسان سازی نموده است. همه اینها یعنی شما بالاترین کیفیت خدمات را در قبال کمترین هزینه ممکن دریافت خواهید نمود و در عین حال از کارشناسان پشتیبانی کاربلد و زبده که در کارشان نهایت تخصص را دارند بهره خواهید برد.

برخی از خدمات ما

خدمات آی تی

تماس با ما

برای برقراری تماس با ما از طریق آدرس و شماره های تماس اقدام کنید.

آدرس: تهران ، بزرگراه رسالت ، بعد از سید خندان نرسیده به اتوبان صیاد شیرازی ، پلاک 1228 ، واحد 9

شماره های تماس: 88464298 – 88466330

روند پشتیبانی شبکه

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهنده 17